استفراغ مکرر بعد از دیالیز

دو شنبه 16 ارديبهشت 1392
ن : lafee

استفراغ مکرر بعد از دیالیز

 

استفراغ مکرر بعد از دیالیز

به دیالیز درمان عمده برای مردم هنگامی که کلیه ها قادر به کار adequately.If بیماران تنظیم به آن جایگزینی است، آنها می توانند زندگی می کنند انجام زندگی. با این حال، بسیاری از عوارض جانبی دیالیز می تواند اجتناب شود، که در آن استفراغ مکرر ممکن است پس از دیالیز رخ می دهد. استفراغ مکرر بعد از دیالیز مربوط به علل مختلف است.

فشار خون خیلی پایین

احتمالا بسیاری از موارد استفراغ ممکن است به دلیل افت فشار خون (فشار خون پایین). افت فشارخون است که عمدتا منتسب به دلایل زیر است.

علل شایع

حذف بیش از حد مایع

کلیه مداوم کار می کنند در 24 ساعت برای فیلتر کردن blood.However، دیالیز است فقط برای 2 ~ 3 بار در week.In چنین مدت کوتاهی انجام می شود، مایع انباشته از body.If به مایع بیش از حد برداشته شود برداشته شود، می تواند باعث فشار خون پایین.

BP دارو

به طور کلی، بیماران را به داروهای ضد فشار خون را قبل از جلسه دیالیز. مصرف قرص ضد فشار خون قبل از دیالیز ممکن است فشار خون پایین شود.

بیماری قلبی

آریتمی-MI.

عفونت خون بوسیله ارگانیسم های چرکی

عفونت معمولا رخ می دهد در طول dialysis.If خون آلوده به ویروس ها، باکتری ها و غیره، می تواند منجر به سپتی سمی شود.

عواملی که کمتر شایع

* کم خونی

* افزایش وزن کم و یا کم آبی

* خوردن / نوشیدن در طول دیالیز

* آنافیلاکسی

* آمبولی هوا

* واکنش Dialyzer

سندرم عدم تعادل

این یک مجموعه ای از علایم سیستمیک و عصبی از جمله استفراغ، سردرد، بی قراری سندرم etc.This عمدتا در میان بیماران جدید که در سندرم dialysis.Disequilibrium هستند رخ می دهد عمدتا به دلیل به دلایل زیر است.

ادم مغز

مکانیسم سندرم عدم تعادل دیالیز است که اوره را به سرعت در حال از پلاسما از مغز پاک. پس از دیالیز، آب وارد مغز پس gradient.This اسمزی می تواند باعث افزایش آب خارج سلولی مغز و ادم مغزی شود.

تغییرات الکترولیت های سرم

تغییرات سریع در الکترولیتهای سرم، به خصوص در بیماران جدید.

فوق علل شایع استفراغ مکرر بعد از دیالیز است. اگر شما در حال تجربه درد و ناراحتی ناشی از، شما باید در وحله اول پیدا کردن علل و را treatment.Or مربوطه شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل و ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند وضعیت خود را تجزیه و تحلیل و سپس به پاسخ.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.